Facebookkonto för bloggen och kakor.

Idag har jag fixat upp ett facebook-konto för min blogg, ritat, och bakat kakor!

Jag älskar verkligen doften av nybakade kakor. Detta är "butterscotch cookies" Dom heter egentligen "Oatmeal Scotchies", men eftersom jag inte hade i havregryn så döpte jag om dom.
Om jag får säga det själv så blev dom suuupergoda... denna kaka och en kopp te.. det ska jag nog göra ikväll (om jag är hemma)
De kanske inte ser så goda ut men dom var jättegoda! :D


Vad har ni haft för er idag?
 
 
ps. Gilla gärna min sida på facebook, eller följ mig på bloglovin, länken till det är i menyn under min profil. Skulle bli jätteglad! <3

Kommentarer:

Kajsa-Stina http://www.anorexinojag.blogg.se

Åh så gott! Tycker dom ser supersmarriga ut! Man kanske skulle prova på att göra dom själv också hihi :) Kul att du skapat ett facebook-konto för din blogg också! Är det svårt att göra det? Känner att jag inte är så haj på sånt haha :)

sv: Hej fina du <3 Vad härligt att du är tillbaka! Kan vara skönt med en internetfri period även om jag själv vette tusan om jag skulle klara av det. Men att prova det är alltid bra! :)

Annars så mår jag fint tack! Hur mår du själv idag? Mötet med dietisten gick helt okej. Eller jag tycker inte jag fick svaret på frågorna jag hade tyvärr. Om hur jag ska våga variera mig i matväg och äta mer varierat.. Har du lätt att fastna i vissa måltider liksom? Att det blir som en trygghet och ett enkelt val att köra på i gamla hjulspår? :)

Massa kramar <3

Emelie http://ewelies.blogg.se

Ååh, mums, låter riktigt gott!! :D

Kommentera här: