Okej jag ska försöka att blogga lite mer nu!

Jag har inte känt att det har hänt tillräckligt mycket för mig att blogga om men detta har hänt:

- Vi hade inte internet på två dagar (eftersom någon liga hackade telia) Det är förvånansvärt svårt att vara utan internet :/
 
- Jag har kommit in som första och tredje reserv på min utbildning *håller tummarna*
 
- Jag har köpt lite fler julklappar
 
- Jag har varit på lucia koncert i högalidskyrkan (såååå fint <3)
 
- Jag har precis kommit från en filmkväll med mina kompisar!
 
Som sagt inte så mycket har hänt på.. vänta ska kolla.... på en vecka (så räknar jag inte det lilla inlägget som jag gjorde den 10:e.)
 
Men filmkvällen!! Det var SUPERROLIGT att träffa tjejerna igen, och som vanligt blev det tacos... standard på våra filmkvällar ju! :D
Vi brukar ha övernattning, men eftersom de båda jobbar, och måste upp tidigt så åkte vi hem efter att vi hade tittat på film!
 
Vi såg första hungergames filmen (en av mina kompisar hade inte sett den) och jag tror att hon är fast i min hungergames fälla nu!
 
Sen satt jag här och tänkte... jag vill göra ett kollage eller en uppräkning av mina "All time favorite things" och satt och försökte komma på saker som är mina absoluta favoriter. Det är såååå svårt!! Jag har bara kommit på tre saker?! Det måste ju finnas liiite fler... okej, nu när jag skrev detta kom jag på en till! :)
 
Har ni några "All time favorite things" som jag kanske skulle gilla? Kommentera gärna era tips så provar jag dom!

Kommentarer:

Anna http://annaterneborg.blogg.se

Håller tummarna för dig vad gäller utbildningarna!
Svar: Ja, ibland behöver man bara umgås med sig själv och få vara ifred :)

Kommentera här: