Tröööööttt!

Jag är så trött att jag somnade den lilla stunden som jag satt ned för att sätta på mig strumpor och kolla på youtubevideos, jag har lyckats sova en halvtimme! -.- GREAT!
 
Nu ska jag gå upp igen och fortsätta göra mig i ordning, sen kanske jag går ut, eller såååå hittar jag på något annat...
Alltså: jag har inget att hitta på idag!

Jag ska nog leta lite på internet efter julklappar till min pojkväns systrar och föräldrar!
Har iiiingen aning vad jag ska köpa :/

Jag borde fylla upp denna bok med ideer vad man kan göra på såna här dagar, boken bara ropar "LÄS MIG"

NU BEHÖVER JAG IDEER BARA !
 

Kommentarer:

nicolinda.blogg.se http://nicolinda.blogg.se/

Ja du.. till pojkvännens familj.. det beror ju helt på ålder och sådär men, köp något att ge dem tillsammans med din pojkvän? Han borde kunna hjälpa dig bra. Hoppas jag ☆

SVAR: Åh vad fin du är! Du är underbar. Jag blir så himla ärofylld när du berättar det, jag vill så gärna ge folk lycka och stärka andra människor. Tack för allt fint du sprider runt omkring dig! :) ♡ Kraaam

Kommentera här: