I don't know about you but i'm feeling 22!

Det är min födelsedag idag!! :D
Idag blir jag alltså 22 och ytterligare ett år av mitt liv har gått. Jag tänkte på hur gammalt 22 låter, men när jag endast tar talet 22 (och inte i relation till mig) så låter det som ett litet tal. Men vi alla vet att jga inte kommer att leva till jag är 130 (vilket är ett stort tal) så då är 22 ganska mycket.
 
Jag är glad över alla som finns och vill vara i mitt liv och jag vill tacka er för att ni är bäst och stöttande! Mina föräldrar ska ha en speciell eloge eftersom de "tvingas" att umgås med mig. Jag är glad över att ha många fantastiska människor som verkligen bryr sig om mig, och jag vet att jag är dålig på att visa att jag bryr mig om er, men ni som har stannat trots det, ska verkligen ha en klapp på axeln (eller helst en kram från mig, men ni fattar) för ni är bäst!
 
I detta inlägg skulle det vid den här tidpunkten vara bra om jag skrev något bra råd som jag har lärt mig under dessa 22 åren, men just nu har jag inget och jag har långt kvar att gå.
 
Men kanske att det är viktigt att kunna erkänna och visa när man har haft fel, och att man inte ska låta stoltheten stå i vägen. Men det är även viktigt att man inte umgås med människor som trycker ned en (och tro mig jag vet att det är svårt att ta sig ur sånt!) för att det slutar med att man ger sig och håller med den personen och fortsätter att trycka ned sig själv på samma sätt.
 
Kanske återkommer nästa år om jag har ett svar på hur man ska ta sig ur sådana situationer (även om jag inte vill att något sånt ska hända).
 
Jag är glad över att fylla år, och ikväll ska jag äta middag ute med familjen! Nu ska jag titta på netflix och sen kaske jag ska lyssna på Taylor (Swift, för de som inte fattade det).
 
Stay positive <3 
 
 
 

Kommentera här: