Jag är tillbaka från min resa!

Jag kom hem igår natt (efter att mitt plan blev försenat en timme -.-) runt 02.00.
Jag har haft superkul i Manchester, jag älskar verkligen England på alla möjliga sätt. Jag kände att jag kom hem, men det kände jag även när jag kom hem på riktigt. Jag brukar säga att jag råkade födas i fel land för det är så det känns. Jag gillar verkligen Sverige på alla sätt och vis men det är något speciellt med england... Aja moving on..
 
Jag har verkligen haft roligt med mamma i Manchester trots vädret (regnade i princip varje dag). Jag har fått besöka Primark (och för er som inte känner mig, det är där jag kan tänka mig att bo! :P) och uppleva hur Manchester är. Och framförallt, jag har fått umgås med mamma.
 
Jag bestämde mig för att filma när vi var i Manchester (Men har självklart inte filmat allt) och här kommer videon som jag har satt ihop!
 
Det blev en ganska lång video, trots att jag klippte bort mycket, men det är under tre dagar så med det i åtanke är det kanske en bra längd!
 
 
 

Kommentarer:

Anonym:

Cool film!

kimberly http://kimbeerlys.blogg.se

Fick hoppa över när du filmade när planet startade och lyfte haha, fick hjärtklappning av att bara se det #Flygskräck :(

Svar: Hahaha stackare! Du kan ju jobba på din flygskräck via videon då? ;) Fick ganska fina bilder från flygningen dock!
positivethought.blogg.se

Kommentera här: