Jag kanske kommer att låta otacksam över det jag har..

Jag har märkt att jag vill ha bekräftelse från människor i mitt liv, och gärna ganska ofta. Jag vet inte varför men jag känner mig osäker på hur de känner för mig och behöver veta att jag räcker till som jag är, för oftast känns det inte så.
 
Jag hoppas att någon kan känna igen sig, inte för att jag vill att ni ska behöva må som jag gör utan för att jag och ni ska veta att det finns någon annan som går igenom samma saker.
 
På senaste tiden har jag känt mig otillräcklig från flera håll, och har behövt mer bekräftelse än vanligt. Detta är inte så lätt för mig att erkänna, men på senaste tiden då jag har behövt mer kärlek och mer bekräftelse än vanligt så har jag inte fått det. Och det kan vara för att jag inte har bett om det eller att alla andra är upptagna i sitt egna för att ens se det, eller så är jag väldigt bra på att dölja att jag behöver mer. Eller så är det alla tre.
 
Jag vill inte att ni ska tycka synd om mig nu, för det är inte varför jag skriver detta. Och jag försöker att fokusera på andra saker så att jag kan hitta ett ställe där det räcker med bekräftelse från mig själv.
 
Jag hoppas att ni vet att om ni mår dåligt kan ni höra av er till mig, så att vi kan stötta varandra. Jag finns här dag som natt om det skulle vara något!
 
Stay positive, because I will try.
 
<3
 
 

Kommentera här: