Mood: Sassy

Jag har alltid gillat musik, och något som jag VERKLIGEN har gillat är att sjunga. Jag har sjungit sen jag gick i 1-2:an (då började jag på kör, har eventuellt sjungit längre, det får ni fråga mina föräldrar om) och sen gick jag i musikklass 6:an-9:an. Något som jag alltid velat göra är att lägga ut en video där jag sjunger en cover, men då jag tittar på andra som gör det på youtube (och sjunger MYYYYYCKET bättre) har jag inte riktigt vågat eller känt att jag är tillräckligt bra för att göra det. Men det är något som jag gillar..
 
Hur gör ni med självförtroende när det handlar om saker som ni gillar att göra men kanske inte är den bästa på det?
 
Ska man satsa?
 
"...We could have had it all"
Sången som jag sjunger för tillfället och är varför mitt mood är sassy!
 
                                    
 
 

Kommentera här: