Satsa mer på mig själv.

Ni vet när man letar efter något som man har glömt eller behöver veta HUUR länge som helst och sen när man hittar det så har man glömt varför man letade eller vad man skulle använda den informationen till?
 
Japp, det hände mig precis! -.-
 
Jag hade en anledning till varför jag letade efter en restaurang som jag har varit på och kom inte på vad den hette, sökte på google, men hittade den inte, sökte lite mer fast på andra sökord och hittade... INGET.
Efter ett tag kom jag på att jag kunde kolla bloggen då jag hade för mig att jag hade bloggat om ett presentkort som jag hade fått därifrån, och hittade det till slut. 
 
JENSEN BOFHOUSE!!!
...
 
Okej, vad skulle jag göra med den informationen nu då?
 
My actual reaction.
 
Men medan jag sitter och skriver detta kom jag på vad jag skulle ha informationen till, så tack hörrni!
Jag skulle använda den informationen för att jag TROR att det finns ett cafe eller en restaurang på den gatan där jag var som EVENTUELLT har liveuppträdande eller liknande. För nu när jag har all tid i världen för mig självm så vill jag fokusera på saker jag tycker om -- Musik.
 
Så om ni har några tips på ställen där de spelar bra musik, och helst personer som man kanske kan prata med (så inga kändisar) för jag skulle vilja ha lite fler musikintresserade kompisar och kunna få tips i mitt amatörsångeri (Jag vet inte om det är ett riktigt ord, men nu har jag gett er det för användning!).
 
Jag kommer skriva när jag känner för det, men det skulle vara roligt att höra från er!
 

Kommentera här: