Förvirring och frågor.

Har ni någon gång varit tvungna att göra ett svårt beslut? Det har jag. 
Men har ni någon gång varit tvungna att göra ett svårt beslut men att du har varit så förvirrad så att du gör beslutet halvhjärtat? Vilket leder till ännu mera förvirring?
 
Det är där jag är nu. 
 
Jag har tagit en situation som var svår från början och istället för att fixa den (som tanken var att jag skulle göra) har jag gått och gjort den ännu värre, eller i alla fall, mer förvirrad, vilket som ni kanske förstår har lett till att jag har blivit förvirrad.
 
Hur ska man göra när man står med en situation som man har skapat själv där man inte kan komma på vad man vill, hur man ska komma på vad man vill och hur man ska ta sig ur situationen?
Jag vill bara känna igen mig själv igen, vara glad och inte vara en person som är ett tomt skal, fast det är fyllt med förvirring (så det kanske inte är tomt, men ni förstår vad jag menar).
 
Hur ska man hitta tillbaka till sig själv när man inte vet var på vägen man tappade bort sig?
 
 
 

Kommentera här: